InfoDayOdessa25 квітня на Шостій Міжнародній конференції студентів та молодих науковців “Сучасні інформаційні технології 2016” було проведено інформаційний день Erasmus+KA2-проекту “GameHub: університетсько-підприємницька співпраця в ігровій індустрії в Україні”

Як вже повідомлялося в новинах (http://opu.ua/news/1236), з 25 по 27 квітня в ОНПУ успішно пройшла шоста міжнародна наукова конференція студентів та молодих вчених “Сучасні інформаційні технології 2016”.

Детальніше: Інформаційний день в Одеському національному політехнічному університеті, 25 квітня 2016

ses_2016-04-11_KSAF-AGH_DamianPasko_ettp-38Конференцію e-Technologie w Kształceniu Inżynierów [e-Technologies in Engineering Education] було організовано вже в третій раз.

Мета конференції  полягає в тому, щоб об’єднати дослідників і академічних викладачів, які використовують електронні технології в навчальному процесі. На конференції вони можуть поділитися своїм досвідом і кращими практиками між собою і отримати натхнення для подальшої роботи.

http://etee.edu.pl/o-etee/

Детальніше: Презентація проекту GameHub на конференції e-Technologie w Kształceniu Inżynierów [e-Technologies...

2015_11_23_Bilbao_25Координаційною зустріччю розпочалася робота над проектом “GameHub: університетсько-підприємницька кооперація в ігровій індустрії в Україні” (561728) в дії нарощування потенціалу в галузі вищої освіти. Зустріч проходила 23-24 листопада 2015 року в м. Більбао, Іспанія. Роботу 8 університетів та 5 малих і середніх підприємств з Європи і України було підтримано DeustoTech Learning Team  координатором проекту та приймаючою стороною.