Photo_3_Другий тренінг з серії весняних тренінгів «Креатівізація контенту гри і її просування» відбувся в НТУ «ХПІ» в рамках проекту GameHub 6-7 квітня 2017 року. Тренінг був проведений провідними фахівцями кафедри «Системи інформації» проф. О. Касіловим і старшим викладачем М. Охріменко.
Творче мислення і креативність в даний час, безумовно, є одним з найбільш корисних навичок для сучасної людини. Для фахівців, зайнятих в області IT-технологій, де нестандартні рішення дуже цінуються, це особливо важливо. Саме тому тема тренінгу викликала широкий інтерес у присутніх, яким в перший день тренінгу були дані основні поняття креативності, контенту і інструментів вимірювання творчого мислення.

Другий день тренінгу був присвячений розробці комп’ютерних ігор, проходженню психологічного тесту Бартла і маркетингу комп’ютерних ігор.


Photo_1_3_Серія весняних тренінгів GameHub в НТУ «ХПІ» почалася з тренінгу «Маркетинг ігор», який підготували і провели 4-5 квітня 2017 року члени проектної команди Роман Нестеренко та Роман Побережний (кафедра «Організація виробництва та управління персоналом»). Матеріали тренінгу були підготовлені на базі матеріалу тренінгів наших польських колег з Краківського університету. У тренінгу взяли участь викладачі університету та інші зацікавлені особи.

Це чудово, коли досвід набутий в рамках проекту GameHub передається на рівні університетів-партнерів і слідує одному з головних критеріїв програми Еразмус + – якості співпраці!

Детальніше: Тренінг «Маркетинг ігор», НТУ «ХПІ», 4-5 квітня 2017 р.

Весняний цикл тренінгів в рамках проекту GameHub пройде в НТУ “ХПІ” у квітні 2017 року. Цільова аудиторія – викладачі університету та інші зацікавлені особи.

Чекаємо на  Вас!

Розклад тренінгів.

GameHub-команда ОНПУ продовжує серію квітневих тренінгів. Подробиці у файлі  [UA].

IMG_3676_

30, 31 березня і 3 квітня 2017 року GameHub-команда Одеського національного політехнічного університету відкрила серію локальних тренінгів, що проводяться для співробітників ОНПУ і державного навчального закладу «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» (ДНЗ “Одеський центр ПТО ДСЗ”). Розклад тренінгів!!!

Першим тренінгом, звичайно, став тренінг «Маркетинг комп’ютерних ігор» під керівництвом Ірини Златової, к.е.н., старшого викладача кафедри маркетингу ОНПУ.

На відкритті тренінгу зі вступним словом виступили: директор ІКС, д.т.н., професор Антощук С.Г. і зав. кафедри маркетингу ОНПУ, д.е.н., віце-президент Української Асоціації Маркетингу, Окландер М.А. Виступаючі наголосили про важливость співпраці маркетологів і фахівців з інформаційних технологій в напрямку створення спільних навчальних, наукових і комерційних ІТ-проектів.

Детальніше: Tренінг «Маркетинг комп`ютерних ігор» Erasmus + KA2 GameHub, ОНПУ, 30,31 березня, 3 квітня 2017...

GameHub-команда Одеського національного політехнічного університету відкрила серію локальних тренінгів, що проводяться для співробітників ОНПУ і державного навчального закладу «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» (ДНЗ “Одеський центр ПТО ДСЗ”).

Розклад тренінгів [UA].

3 березня 2017 року відбувся інформаційний день, під час якого було презентовано цілі та результати реалізації проекту GameHub.

Цей проект КНУБА реалізує спільно з консорціумом, який включає 13 українських та європейських вузів. Захід відбувся в рамках науково-практичної конференції «Проблеми кібербезпеки інформаційно-телекомунікаційних систем», проведеної в КНУ ім. Т.Шевченка (м. Київ).

Детальніше: Інформаційний день, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 23 березня 2017.

На Україні з 20 по 22 січня 2017р. вдруге проведено міжнародний турнір із швидкісної розробки комп’ютерних ігор Global Game Jam Ukraine. У складі Харківської команди прийняв участь магістрант кафедри «Системи інформації» НТУ ХПІ» Борис Гуровий. Учасникам турніру потрібно було за 48 годин створити сценарій на задану тему, озвучити створених героїв гри, у 3D – вимірному просторі відтворити модель зовнішньої обстановки та здійснити тестування створеної гри. Та хоч команда і не зайняла призового місця, набутий досвід дозволить підвищити як рівень особистого професіоналізму, так і навички командної роботи. Тепер для цього в університеті є усі умови – в рамках проекту Єразмус + «GameHub: University-Enterprises Cooperation in Game Industry in Ukraine» створено між факультетський науково-методичний Центр «Game-Study» (НМЦ «Game-Study»).

Детальніше: Міжнародний турнір із швидкісної розробки комп’ютерних ігор “Global Game Jam Ukraine”

Global_1На Global Game Jame Ukraine, який відбувся 20 – 22 січня 2017 року, київська команда, яка складалась з представників Київського національного університету ім. Т. Шевченка та Київського національного університету будівництва та архітектури здобула друге місце. Студенти виграли квитки на Бізнес конференції ігрової індустрії White Nights Prague `17, Game Industry Conference та Casual Connect.

Детальніше: Команда КНУБА прийняла участь у Global Game Jame Ukraine, 20 – 22 січня, 2017.

In December 2016 we had another interesting GameHUB Workshop, this time around learning game design development methods. It was a good preparation for the training that followed in the Ukraine.

Детальніше: GameHUB зустріч, FH Joanneum University of Applied Sciences, Грац, Австрія, грудень 2016 (EN).

Освітня хвиля, можна сказати «цунамі», прокотилася по Україні в рамках проекту Еразмус + GameHub. Серія перехресних тренінгів за участю європейських партнерів, пройшли в Херсонському технічному університеті, Одеському політехнічному, Київському архітектурному і Прикарпатському університетах, і нарешті – Харківський політех!

Детальніше: GameHub Тренінги, НТУ «ХПІ», 12-16 грудня, 2016 р.