ONPU_335У червні 2017 департамент освіти і науки Одеської міської ради звернувся до керівництва Одеського національного політехнічного університету з проханням взяти участь у вирішенні наступної задачі. У серпні в Одеському міському дитячому оздоровчо-спортивному комплексі «Вікторія» відпочивають понад 300 школярів за тематичною програмою «Юні ІТішнікі». Заняття необхідно провести в безлічі груп з 28 школярів тривалістю до 45 хвилин в аудиторії з проектором і 5-ю комп’ютерами. Були розглянуті різні варіанти рішень завдання, але з урахуванням зазначених обмежень GameHub-ONPU-команда вибрала одне рішення без використання комп’ютерів у вигляді навчальної настільної карткової гри, що заснована на грі «Битва Голем» з побудовою алгоритмів керування роботами.

Детальніше: GameHub Workshop, ОНПУ, червень, 2017

KNUCA_Round_Table_201729 червня 2017 року в рамках засідання Вченої ради факультету автоматизації і інформаційних технологій відбувся круглий стіл по проекту ERASMUS+ «GameHub:співпраця університетів та підприємств в ігровій індустрії в Україні». На круглому столі були присутні завідувачі та вчені секретарі всіх кафедр факультету АІТ. Проводив засідання декан ФАІТ Русан І.В. Доповідав куратор проекту від КНУБА, заступник декана ФАІТ Терентьєв О.О.

Під час заходу було проінформовано членів Вченої ради стосовно результатів проведення локальних тренінгів для викладачів університету в квітні цього року, а також про хід закупівлі обладнання та забезпечення функціонування створеної при ІОЦ ігрової лабораторії GameLab. Основними питаннями, що обговорювались в ході круглого столу, було питання розроблення навчальних планів, в які планується впровадити дисципліни, пов’язані з ігровою індустрією, а також питання про хід розробки довідників дисциплін на відповідних модулів, згідно із затвердженою раніше структурою.

29  червня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті в рамках реалізації проекту «GameHub» було проведено інформаційний день для студентів факультету кібернетики та системної інженерії.

Вступним словом відкрила захід начальник відділу міжнародних зв’язків, к.т.н. доцент Т.В. Маломуж, яка розповіла про перспективи реалізації проекту в університеті та звернула особливу увагу на важливість міжнародної співпраці.

Детальніше: Інформаційний день для студентів факультету кібернетики та системної інженерії, ХНТУ, 29 червня...

KNUCA_InfoDay_2017_310 червня 2017 року на базі Київського національного університету ім. Т.Шевченка відбувся Amazon Developer Day Kyiv, в рамках якого учасників було проінформовано про хід реалізації та поточні результати проекту Erasmus+KA2 «GameHub: UniversityEnterprises Cooperation in Game Industry in Ukraine», Project No. 561728-EPP-1-2015-1-ESEPPKA2-CBHEJP.

У заході взяли участь представники ігрових компаній, викладачі та студенти різних вузів. Учасників інформаційного дня було запрошено долучитися до навчальної групи та пройти навчання відповідно до модулів, які розробляються командою KNUCA GameHub для безробітних, ветеранів АТО та студентів:

1. Теорія комп’ютерних ігор (сюжет та дизайн, проектування, підтримка та просування);

2. Проектування комп’ютерних ігор на основі Unreal Engine 4.

Детальніше: Amazon Developer Day Kyiv, Київський національний університет ім. Т.Шевченка, 10 червня 2017 року.

З 7 по 9 червня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті відбувся тренінг «Застосування комп`ютерних ігор в навчальному процесі».

Перший день тренінгу був присвячений навчанню на основі гри та пройшов під керівництвом д.т.н., професора Шерстюка В.Г. та к.т.н., доцента Жарікової М.В.

Учасникам тренінга було запропоновано докладну інформацію про принципи та механізми навчання на основі гри, а також про класифікацію ігор за їх значенням у навчанні. Практична частина була присвячена створенню креативного ігрового сценарію для навчання студентів.

Детальніше: Тренінг «Застосування комп`ютерних ігор в навчальному процесі», ХНТУ, 7-9 червня 2017 року.

З 18 по 19 травня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті відбувся тренінг «Розробка комп’ютерних ігор в Unity 3D».
Участь у дводенних тренінгах прийняли 18 викладачів та співробітників кафедр «Інформаційних технологій», «Інформатики і комп’ютерних наук» та «Технічної кібернетики» ХНТУ.

Детальніше: Тренінг «Розробка комп’ютерних ігор в Unity 3D», ХНТУ, 18-19 травня 2017 року.

IMG_042411-12 травня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті відбувся тренінг «Маркетинг, розповсюдження тамонетизація комп’ютерних ігор».
Участь у дводенних тренінгах прийняли 12 викладачів та співробітників кафедр «Менеджменту та маркетингу», «Дизайну», «Інформаційних технологій», «Інформатики і комп’ютерних наук» та «Технічної кібернетики» ХНТУ, а також представники центру зайнятості.

Детальніше: Тренінг «Маркетинг, розповсюдження та монетизація комп’ютерних ігор», ХНТУ, 11-12 травня 2017 року.

4-5 травня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті відбувся тренінг «Творче мислення, цифрові бізнес-рішення та залучення інвестицій».
Участь у дводенних тренінгах прийняли 18 викладачів та співробітників кафедр «Менеджменту та маркетингу», «Дизайну», «Вищої математики та математичного моделювання», «Інформаційних технологій», «Інформатики і комп’ютерних наук» та «Технічної кібернетики» ХНТУ, а також представники центру зайнятості.

Детальніше: Тренінг «Творче мислення, цифрові бізнес-рішення та залучення інвестицій», ХНТУ, 4-5 травня 2017...

O_2017_43-х денний тренінг “Розробка комп’ютерних ігор в Unity 3D”, який завершив серію 4-х локальних GameHub-тренінгів для співробітників ОНПУ, виявився технічно складним і насиченим програмними технологіями.
1-й день, 27 квітня, пройшов під керівництвом Олександра Маковецького, старшого викладача кафедри інформаційних систем, з використанням гасла «Перші Unity-кроки без програмування». Учасники ознайомилися з інструментальним середовищем Unity 3D і в форматі «Роби як я» пройшли основні етапи по створенню простої 2D-ігри.

Детальніше: Тренінг “Розробка комп’ютерних ігор в Unity 3D”, ОНПУ, 27-28 квітня, 4 травня, 2017 року.

IMG_982425-26 квітня 2017 року НТУ «ХПІ» відбулася зустріч  робочої групи в рамках проекту Еразмус + “GameHub”.

Харківський політех був радий прийняти в себе представників університету Деусто (Іспанія), Донецького технічного університету, Херсонського технічного університету, Одеського політеху, Прикарпатського університету, Київського університету архітектури і будівництва.

Це проміжна зустріч в рамках реалізації проекту дуже важлива, тому що присвячена розробці навчального контенту модулів, які повинні лягти в основу як університетських навчальних програм, так і гнучких програм навчання безробітних і учасників АТО в області ігрової індустрії.

Детальніше: Зустріч робочої групи в рамках проекту Еразмус + “GameHub”, НТУ «ХПІ», 25-26 квітня 2017 року.

ONPU_2017_520, 21, 24 квітня 2017 року GameHub-команда Одеського національного політехнічного університету продовжила серію локальних тренінгів, що проводяться для співробітників ОНПУ.

Третім тренінгом став тренінг «Креатівізація контенту гри і її просування» під керівництвом тренерів Королькової О.В., кандидата філологічних наук, зав. кафедри культурології та мистецтвознавства, Місюн А.В., кандидата мистецтвознавства, доцента кафедри культурології та мистецтвознавства ОНПУ.

Детальніше: Тренінг «Креатівізація контенту гри і її промоції», ОНПУ, 20, 21, 24 квітня 2017 року.

K_2017_9У квітні 2017 року в Київському національному університеті будівництва і архітектури (на базі лабораторії GameLab Інформаційно-обчислювального центру) відбулася серія локальних тренінгів, організованих для співробітників університету, в рамках проекту Erasmus+KA2 «GameHub». Ціллю тренінгів було познайомити викладачів з теоретичними та практичними аспектами створення комп’ютерних ігор та їх використання в педагогічній діяльності, що відповідає сучасним тенденціям в світовій освітній практиці.
Тренінги викликали значний інтерес серед викладачів архітектурного факультету та факультету автоматизації і інформаційних технологій. Учасники тренінгів також виявили зацікавленість ходом реалізації та просування проекту «GameHub», його перспективами для університету та держави.

Детальніше: Тренінги, КНУБА, 14-25 квітня, 2017 року.

Другий тренінг з серії локальних тренінгів «Проектування комп’ютерних ігор для навчання» відбувся в ОНПУ в рамках проекту GameHub 13,14,18 квітня 2017 року.

Детальніше: Тренінг “Проектування комп’ютерних ігор для навчання”, ОНПУ, 13,14,18 квітня 2017 р.

Photo_3_Другий тренінг з серії весняних тренінгів «Креатівізація контенту гри і її просування» відбувся в НТУ «ХПІ» в рамках проекту GameHub 6-7 квітня 2017 року. Тренінг був проведений провідними фахівцями кафедри «Системи інформації» проф. О. Касіловим і старшим викладачем М. Охріменко.
Творче мислення і креативність в даний час, безумовно, є одним з найбільш корисних навичок для сучасної людини. Для фахівців, зайнятих в області IT-технологій, де нестандартні рішення дуже цінуються, це особливо важливо. Саме тому тема тренінгу викликала широкий інтерес у присутніх, яким в перший день тренінгу були дані основні поняття креативності, контенту і інструментів вимірювання творчого мислення.

Другий день тренінгу був присвячений розробці комп’ютерних ігор, проходженню психологічного тесту Бартла і маркетингу комп’ютерних ігор.


Photo_1_3_Серія весняних тренінгів GameHub в НТУ «ХПІ» почалася з тренінгу «Маркетинг ігор», який підготували і провели 4-5 квітня 2017 року члени проектної команди Роман Нестеренко та Роман Побережний (кафедра «Організація виробництва та управління персоналом»). Матеріали тренінгу були підготовлені на базі матеріалу тренінгів наших польських колег з Краківського університету. У тренінгу взяли участь викладачі університету та інші зацікавлені особи.

Це чудово, коли досвід набутий в рамках проекту GameHub передається на рівні університетів-партнерів і слідує одному з головних критеріїв програми Еразмус + – якості співпраці!

Детальніше: Тренінг «Маркетинг ігор», НТУ «ХПІ», 4-5 квітня 2017 р.