IMG_174825  жовтня 2017 року за ініціативою учасників проекту «GameHub» д.т.н., професора Шерстюка В.Г та к.т.н., доцентів Ляшенко О.М., Кирийчука Д.Л. було проведено інформаційний день для студентів першого курсу напряму підготовки «Програмна інженерія» факультету кібернетики та системної інженерії.

Детальніше: Інформаційний день, ХНТУ, 25 жовтня 2017

KNUBA_11424 жовтня 2017 року у КНУБА урочисто відкрито комп’ютерну лабораторію GameLab, імплементовану в рамках Міжнародного проекту Erasmus+KA2 «GameHub: співпраця університетів та підприємств в ігровій індустрії в Україні» для навчання студентів, безробітних інженерів та учасників АТО навикам створення цифрових ігор.

Детальніше: У КНУБА урочисто відкрито комп’ютерну лабораторію GameLab, 24 жовтня 2017.

25 липня 2017 року за ініціативою Херсонського національного технічного університету в Херсонському обласному центрі зайнятості  відбувся ярмарок вакансій в рамках реалізації міжнародного освітнього проекту «GameHub».KNTU_227http://gamehub-cbhe.eu/wp-content/uploads/2017/11/KNTU_227-768x512.jpg 768w, 

Захід проведено з метою забезпечення знаннями та навичками у сфері дизайну та розробки комп’ютерних ігор безробітних і шукачів роботи, в тому числі демобілізованих військовослужбовців, учасників АТО в Україні з метою прискорення їх працевлаштування та самореалізації у галузі розробки комп’ютерних ігор.

Детальніше: Ярмарок вакансій, Херсонський обласний центр зайнятості , 25 липня, 2017.

ONPU_112Учасникам проекту GameHub ще пам’ятається травневий Краків 2016 року, коли завдяки Katarzyna Zofia Gdowska вони потрапили на виставку сучасних настільних ігор, що проходила в музеї AGH науково-технічного університету.
Пройшов рік і в Одеському національному політехнічному університеті це приємний спогад знайшов своє оригінальне продовження, коли більше ста студентів 1-го курсу спеціальності «Комп’ютерні науки» Інституту комп’ютерних систем осягали основи побудови операційних систем. Звичайно, студентам потрібно було осмислити, наприклад, управління процесами типу «батько», «спадкоємець», «сирота» і «зомбі», управління доступом до каталогів і файлів файлової системи, управління межпроцессорною взаємодією і транзакційне управління загальними даними в файлової системі. І для багатьох студентів такий процес осмислення виявився складним, тому на допомогу прийшла Гейміфікація у вигляді додаткового завдання – створення настільної навчальної карткової гри, в якій гравець, наприклад, повинен швидше за всіх завершити виконання програми в оперативній пам’яті, створити найбільшу файлову систему, виконати транзакції з мінімальною кількістю блокувань і тупиків.

Детальніше: GameHub Workshop, ОНПУ, 17 липня, 2017

HNTU_11713 липня 2017 року на базі «Агентства системних інтернет-рішень Wezom» за ініціативою кафедри інформаційних технологій Херсонського національного технічного університету проведено засідання Круглого столу з питань розвитку партнерських відносин у форматі «Університет – IT-підприємство».

У заході взяли участь викладачі та студенти кафедри інформаційних технологій, а також фахівці з розробки програмного забезпечення «Агентства системних інтернет-рішень Wezom» – однієї з найбільших компаній на теренах СНД, яка працює в тому числі й на ринках Європи і США та спеціалізується на розробці web-сайтів та мобільних додатків.

Детальніше: Круглий стіл, ХНТУ, 13 липня, 2017.

IMG_1112s12 липня 2017 року відбулася зустріч учасників міжнародного освітнього проекту Erasmus + KA2 «GameHub: Співпраця між університетами та підприємствами в області ігрової індустрії в Україні» з заступником директора Херсонського обласного центру зайнятості  Барабаш Людмилою Анатоліївною та начальником відділу організації профнавчання Шорскіною Людмилою Миколаївною.

Головною метою проекту «GameHub» є забезпечення знаннями та навичками у сфері дизайну та розробки комп’ютерних ігор студентів, безробітних, а також ветеранів АТО в Україні та збільшення можливості їх працевлаштування та самореалізації у галузі розробки комп’ютерних ігор.

Детальніше: Зустріч учасників проекту “GameHub” з керівництвом Херсонського обласного центру зайнятості, 12...

IF_2017_2Протягом останніх місяців в рамках проекту програми Еразмус+ КА2 – 561728-EPP-1-2015-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP “GameHub: Cпівробітництво між університетами та підприємствами в сфері ігрової індустрії в Україні” в Прикарпатському національному університеті ім. Василя Стефаника було проведено ряд локальних тренінгів для викладачів факультету математики і інформатики та кафедри управління та бізнес адміністрування.
Теми тренінгів були присвячені різним елементам розробки комп’ютерних ігор, а саме: “Особливостям використання фреймворку “Sprite Kit ” для програмування ігор під IOS”, “Управлінню проектами з розробки ігор” , “Креативному мисленню”, “Побудові бізнес моделі розвитку креативного мислення в галузі ігрової індустрії”, “Розробці ігор в Cocos2Dx” .

Детальніше: Серія локальних тренінгів в Прикарпатському національному університеті ім. Василя Стефаника, 2017.

ONPU_335У червні 2017 департамент освіти і науки Одеської міської ради звернувся до керівництва Одеського національного політехнічного університету з проханням взяти участь у вирішенні наступної задачі. У серпні в Одеському міському дитячому оздоровчо-спортивному комплексі «Вікторія» відпочивають понад 300 школярів за тематичною програмою «Юні ІТішнікі». Заняття необхідно провести в безлічі груп з 28 школярів тривалістю до 45 хвилин в аудиторії з проектором і 5-ю комп’ютерами. Були розглянуті різні варіанти рішень завдання, але з урахуванням зазначених обмежень GameHub-ONPU-команда вибрала одне рішення без використання комп’ютерів у вигляді навчальної настільної карткової гри, що заснована на грі «Битва Голем» з побудовою алгоритмів керування роботами.

Детальніше: GameHub Workshop, ОНПУ, червень, 2017

KNUCA_Round_Table_201729 червня 2017 року в рамках засідання Вченої ради факультету автоматизації і інформаційних технологій відбувся круглий стіл по проекту ERASMUS+ «GameHub:співпраця університетів та підприємств в ігровій індустрії в Україні». На круглому столі були присутні завідувачі та вчені секретарі всіх кафедр факультету АІТ. Проводив засідання декан ФАІТ Русан І.В. Доповідав куратор проекту від КНУБА, заступник декана ФАІТ Терентьєв О.О.

Під час заходу було проінформовано членів Вченої ради стосовно результатів проведення локальних тренінгів для викладачів університету в квітні цього року, а також про хід закупівлі обладнання та забезпечення функціонування створеної при ІОЦ ігрової лабораторії GameLab. Основними питаннями, що обговорювались в ході круглого столу, було питання розроблення навчальних планів, в які планується впровадити дисципліни, пов’язані з ігровою індустрією, а також питання про хід розробки довідників дисциплін на відповідних модулів, згідно із затвердженою раніше структурою.

29  червня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті в рамках реалізації проекту «GameHub» було проведено інформаційний день для студентів факультету кібернетики та системної інженерії.

Вступним словом відкрила захід начальник відділу міжнародних зв’язків, к.т.н. доцент Т.В. Маломуж, яка розповіла про перспективи реалізації проекту в університеті та звернула особливу увагу на важливість міжнародної співпраці.

Детальніше: Інформаційний день для студентів факультету кібернетики та системної інженерії, ХНТУ, 29 червня...

KNUCA_InfoDay_2017_310 червня 2017 року на базі Київського національного університету ім. Т.Шевченка відбувся Amazon Developer Day Kyiv, в рамках якого учасників було проінформовано про хід реалізації та поточні результати проекту Erasmus+KA2 «GameHub: UniversityEnterprises Cooperation in Game Industry in Ukraine», Project No. 561728-EPP-1-2015-1-ESEPPKA2-CBHEJP.

У заході взяли участь представники ігрових компаній, викладачі та студенти різних вузів. Учасників інформаційного дня було запрошено долучитися до навчальної групи та пройти навчання відповідно до модулів, які розробляються командою KNUCA GameHub для безробітних, ветеранів АТО та студентів:

1. Теорія комп’ютерних ігор (сюжет та дизайн, проектування, підтримка та просування);

2. Проектування комп’ютерних ігор на основі Unreal Engine 4.

Детальніше: Amazon Developer Day Kyiv, Київський національний університет ім. Т.Шевченка, 10 червня 2017 року.

З 7 по 9 червня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті відбувся тренінг «Застосування комп`ютерних ігор в навчальному процесі».

Перший день тренінгу був присвячений навчанню на основі гри та пройшов під керівництвом д.т.н., професора Шерстюка В.Г. та к.т.н., доцента Жарікової М.В.

Учасникам тренінга було запропоновано докладну інформацію про принципи та механізми навчання на основі гри, а також про класифікацію ігор за їх значенням у навчанні. Практична частина була присвячена створенню креативного ігрового сценарію для навчання студентів.

Детальніше: Тренінг «Застосування комп`ютерних ігор в навчальному процесі», ХНТУ, 7-9 червня 2017 року.

З 18 по 19 травня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті відбувся тренінг «Розробка комп’ютерних ігор в Unity 3D».
Участь у дводенних тренінгах прийняли 18 викладачів та співробітників кафедр «Інформаційних технологій», «Інформатики і комп’ютерних наук» та «Технічної кібернетики» ХНТУ.

Детальніше: Тренінг «Розробка комп’ютерних ігор в Unity 3D», ХНТУ, 18-19 травня 2017 року.

IMG_042411-12 травня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті відбувся тренінг «Маркетинг, розповсюдження тамонетизація комп’ютерних ігор».
Участь у дводенних тренінгах прийняли 12 викладачів та співробітників кафедр «Менеджменту та маркетингу», «Дизайну», «Інформаційних технологій», «Інформатики і комп’ютерних наук» та «Технічної кібернетики» ХНТУ, а також представники центру зайнятості.

Детальніше: Тренінг «Маркетинг, розповсюдження та монетизація комп’ютерних ігор», ХНТУ, 11-12 травня 2017 року.

4-5 травня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті відбувся тренінг «Творче мислення, цифрові бізнес-рішення та залучення інвестицій».
Участь у дводенних тренінгах прийняли 18 викладачів та співробітників кафедр «Менеджменту та маркетингу», «Дизайну», «Вищої математики та математичного моделювання», «Інформаційних технологій», «Інформатики і комп’ютерних наук» та «Технічної кібернетики» ХНТУ, а також представники центру зайнятості.

Детальніше: Тренінг «Творче мислення, цифрові бізнес-рішення та залучення інвестицій», ХНТУ, 4-5 травня 2017...