14-20 грудня 2017 в GameLab-лабораторії інституту комп’ютерних систем ОНПУ пройшли дні технічної частини семінару для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання студентів» в рамках Erasmus + KA2 проекту “GameHub: университетско-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні (561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP)“.

Детальніше: Дні технічної частини семінару для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як...

ONPU_2017_77-8 грудня 2017 року аудиторіях гуманітарного факультету Одеського національного політехнічного університету пройшов 3-й і 4-й день семінару для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання студентів» в рамках Erasmus + KA2 проекту “GameHub: университетско-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні “(561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP).

Детальніше: 3-й і 4-й день семінару для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма...

6 грудня 2017 в ауд. 107х Гуманітарного факультету ОНПУ пройшов другий день семінару для викладачів «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання студентів».

Детальніше: Семінар для викладачів «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання...

ONPU_5555Після чергової робочої поїздки до Кракова і відвідування AGH науково-технічного університету GameHub-команда ОНПУ приїхала з двома великими придбаннями:
1.
Враження про Краків як про одну з кращих культурних столиць Європи.
2. Ідея про проведення семінару, який зв’язує теми презентацій Katarzyna Gdowska, Bartłomiej Gaweł, Ewa Beck-Krala, Katarzyna Klimkiewicz і Olga Dziabenko з темами розробки комп’ютерних ігор для навчання.

Детальніше: Семінар для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання...

ONPU_777_515 та 21 листопада 2017 року в Інституті комп’ютерних систем Одеського національного політехнічного університету відбулися дві оглядові лекції дисципліни «Вступ до спеціальності» на тему проектування комп’ютерних ігор для 50 студентів 1-го курсу спеціальності «Комп’ютерні науки» та 15 студентів «Програмна інженерія». Лекції були присвячені Erasmus+KA2-проекту “GameHub: университетсько-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні”.

Детальніше: Інформаційний день, ОНПУ, 15 та 21 листопада 2017 року.

15 листопада 2017 року за ініціативою декана факультету кібернетики та системної інженерії Н.А. Круглої та робочої групи з реалізації міжнародного проекту «GameHub» у складі д.т.н., професора В.Г Шерстюка та к.т.н., доцентів О.М. Ляшенко, М.В. Жарікової, Д.Л. Кирийчука відбувся ярмарок вакансій для студентів факультету кібернетики та системної інженерії.

Детальніше: Ярмарок вакансій, ХНТУ, 15 листопада 2017

1-2 листопада 2017 р. в Краківській гірничо-металургійній академії (м. Краків, Польща) відбулася робоча зустріч партнерів проекту «GameHub: University-enterprises cooperation in game industry in Ukraine» 561728-EPP-1-2015-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP.

Детальніше: Тренінг «21st Century Skills / Deeper Learning», 1-2 листопада 2017

ONPU_44827 жовтня 2017 року Інституті комп’ютерних систем (ІКС) Одеського національного політехнічного університету (ОНПУ) пройшов 1-й день 17-ї обласної науково-практичної конференції за напрямом комп’ютерних наук Одеського територіального відділення Малої академії наук (МАН) – https: // www .facebook.com / groups / 1734832260086515 /

Детальніше: GameHub Workshop, ОНПУ, 27 жовтня, 2017

IMG_174825  жовтня 2017 року за ініціативою учасників проекту «GameHub» д.т.н., професора Шерстюка В.Г та к.т.н., доцентів Ляшенко О.М., Кирийчука Д.Л. було проведено інформаційний день для студентів першого курсу напряму підготовки «Програмна інженерія» факультету кібернетики та системної інженерії.

Детальніше: Інформаційний день, ХНТУ, 25 жовтня 2017

KNUBA_11424 жовтня 2017 року у КНУБА урочисто відкрито комп’ютерну лабораторію GameLab, імплементовану в рамках Міжнародного проекту Erasmus+KA2 «GameHub: співпраця університетів та підприємств в ігровій індустрії в Україні» для навчання студентів, безробітних інженерів та учасників АТО навикам створення цифрових ігор.

Детальніше: У КНУБА урочисто відкрито комп’ютерну лабораторію GameLab, 24 жовтня 2017.

25 липня 2017 року за ініціативою Херсонського національного технічного університету в Херсонському обласному центрі зайнятості  відбувся ярмарок вакансій в рамках реалізації міжнародного освітнього проекту «GameHub».KNTU_227http://gamehub-cbhe.eu/wp-content/uploads/2017/11/KNTU_227-768x512.jpg 768w, 

Захід проведено з метою забезпечення знаннями та навичками у сфері дизайну та розробки комп’ютерних ігор безробітних і шукачів роботи, в тому числі демобілізованих військовослужбовців, учасників АТО в Україні з метою прискорення їх працевлаштування та самореалізації у галузі розробки комп’ютерних ігор.

Детальніше: Ярмарок вакансій, Херсонський обласний центр зайнятості , 25 липня, 2017.

ONPU_112Учасникам проекту GameHub ще пам’ятається травневий Краків 2016 року, коли завдяки Katarzyna Zofia Gdowska вони потрапили на виставку сучасних настільних ігор, що проходила в музеї AGH науково-технічного університету.
Пройшов рік і в Одеському національному політехнічному університеті це приємний спогад знайшов своє оригінальне продовження, коли більше ста студентів 1-го курсу спеціальності «Комп’ютерні науки» Інституту комп’ютерних систем осягали основи побудови операційних систем. Звичайно, студентам потрібно було осмислити, наприклад, управління процесами типу «батько», «спадкоємець», «сирота» і «зомбі», управління доступом до каталогів і файлів файлової системи, управління межпроцессорною взаємодією і транзакційне управління загальними даними в файлової системі. І для багатьох студентів такий процес осмислення виявився складним, тому на допомогу прийшла Гейміфікація у вигляді додаткового завдання – створення настільної навчальної карткової гри, в якій гравець, наприклад, повинен швидше за всіх завершити виконання програми в оперативній пам’яті, створити найбільшу файлову систему, виконати транзакції з мінімальною кількістю блокувань і тупиків.

Детальніше: GameHub Workshop, ОНПУ, 17 липня, 2017

HNTU_11713 липня 2017 року на базі «Агентства системних інтернет-рішень Wezom» за ініціативою кафедри інформаційних технологій Херсонського національного технічного університету проведено засідання Круглого столу з питань розвитку партнерських відносин у форматі «Університет – IT-підприємство».

У заході взяли участь викладачі та студенти кафедри інформаційних технологій, а також фахівці з розробки програмного забезпечення «Агентства системних інтернет-рішень Wezom» – однієї з найбільших компаній на теренах СНД, яка працює в тому числі й на ринках Європи і США та спеціалізується на розробці web-сайтів та мобільних додатків.

Детальніше: Круглий стіл, ХНТУ, 13 липня, 2017.