ONPU_10_12_311-12 січня в Інституті комп`ютерних систем Одеського національного політехнічного університету продовжилися безкоштовні тренінги для школярів «Проектування навчальних комп`ютерних ігор» за Erasmus+KA2-проектом “GameHub: університетсько-підприємницька співпраця в ігровій індустрії в Україні” (№ 561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP).

Детальніше: Продовження безкоштовних тренінгів для школярів «Проектування навчальних комп`ютерних ігор», ОНПУ,...

10 січня в Інституті комп`ютерних систем Одеського національного політехнічного університету розпочався безкоштовний тренінг для школярів «Проектування навчальних комп`ютерних ігор» за Erasmus+KA2-проектом “GameHub: університетсько-підприємницька співпраця в ігровій індустрії в Україні” (№ 561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP).

Детальніше: Тренінг для школярів «Проектування навчальних комп`ютерних ігор», ОНПУ, 10 січня, 2018 р.

Ще не завершено семінар для викладачів ОНПУ «Проектування тренувальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання студентів» в рамках Erasmus + KA2 проект “GameHub: університетско-підприємницьке співробітництво в ігрової індустрії в Україні (561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP), а ми вже готуємо схожу серію занять “Проектування навчальних комп’ютерних ігор” з 10 по 25 січня 2018 року, адаптовану під потреби дітей шкільного віку.

Детальніше: Серія занять “Проектування навчальних комп’ютерних ігор” для дітей шкільного віку, ОНПУ, 2018. (ukr)

В грудні 2017 р. відбувся інформаційний день для студентів та викладачів Ужгородського національного університету в рамках якого було проінформовано про хід виконання та поточні результати проекту “GameHub”.

Детальніше: Інформаційний день для студентів та викладачів Ужгородського національного університету, КНУБА,...

ONPU_2018_3Команда Одеського національного політехнічного університету, створюючи навчальні матеріали та проводячи експериментальні заняття зі студентами у напрямку проектування і розробки комп’ютерних ігор  за проектом ERASMUS+KA2 “GameHub: университетско-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні” (561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP), все більше погоджується з тим, що цей напрямок може бути інструментом в навчальній концепції STEAM (Science + Technology + Engineering + Art + Mathematics) шкільної освіти.

Детальніше: Зустріч з представниками проекту ERASMUS+КА2 “MoPED: Модернізація педагогічної вищої освіти з...

14-20 грудня 2017 в GameLab-лабораторії інституту комп’ютерних систем ОНПУ пройшли дні технічної частини семінару для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання студентів» в рамках Erasmus + KA2 проекту “GameHub: университетско-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні (561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP)“.

Детальніше: Дні технічної частини семінару для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як...

ONPU_2017_77-8 грудня 2017 року аудиторіях гуманітарного факультету Одеського національного політехнічного університету пройшов 3-й і 4-й день семінару для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання студентів» в рамках Erasmus + KA2 проекту “GameHub: университетско-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні “(561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP).

Детальніше: 3-й і 4-й день семінару для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма...

6 грудня 2017 в ауд. 107х Гуманітарного факультету ОНПУ пройшов другий день семінару для викладачів «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання студентів».

Детальніше: Семінар для викладачів «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання...

ONPU_5555Після чергової робочої поїздки до Кракова і відвідування AGH науково-технічного університету GameHub-команда ОНПУ приїхала з двома великими придбаннями:
1.
Враження про Краків як про одну з кращих культурних столиць Європи.
2. Ідея про проведення семінару, який зв’язує теми презентацій Katarzyna Gdowska, Bartłomiej Gaweł, Ewa Beck-Krala, Katarzyna Klimkiewicz і Olga Dziabenko з темами розробки комп’ютерних ігор для навчання.

Детальніше: Семінар для викладачів ОНПУ «Проектування навчальних комп’ютерних ігор як форма активного навчання...

ONPU_777_515 та 21 листопада 2017 року в Інституті комп’ютерних систем Одеського національного політехнічного університету відбулися дві оглядові лекції дисципліни «Вступ до спеціальності» на тему проектування комп’ютерних ігор для 50 студентів 1-го курсу спеціальності «Комп’ютерні науки» та 15 студентів «Програмна інженерія». Лекції були присвячені Erasmus+KA2-проекту “GameHub: университетсько-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні”.

Детальніше: Інформаційний день, ОНПУ, 15 та 21 листопада 2017 року.

15 листопада 2017 року за ініціативою декана факультету кібернетики та системної інженерії Н.А. Круглої та робочої групи з реалізації міжнародного проекту «GameHub» у складі д.т.н., професора В.Г Шерстюка та к.т.н., доцентів О.М. Ляшенко, М.В. Жарікової, Д.Л. Кирийчука відбувся ярмарок вакансій для студентів факультету кібернетики та системної інженерії.

Детальніше: Ярмарок вакансій, ХНТУ, 15 листопада 2017

1-2 листопада 2017 р. в Краківській гірничо-металургійній академії (м. Краків, Польща) відбулася робоча зустріч партнерів проекту «GameHub: University-enterprises cooperation in game industry in Ukraine» 561728-EPP-1-2015-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP.

Детальніше: Тренінг «21st Century Skills / Deeper Learning», 1-2 листопада 2017

ONPU_44827 жовтня 2017 року Інституті комп’ютерних систем (ІКС) Одеського національного політехнічного університету (ОНПУ) пройшов 1-й день 17-ї обласної науково-практичної конференції за напрямом комп’ютерних наук Одеського територіального відділення Малої академії наук (МАН) – https: // www .facebook.com / groups / 1734832260086515 /

Детальніше: GameHub Workshop, ОНПУ, 27 жовтня, 2017