Українська асоціація фахівців інформаційних технологій» (УАФІТ)

ONPU_777_515 та 21 листопада 2017 року в Інституті комп’ютерних систем Одеського національного політехнічного університету відбулися дві оглядові лекції дисципліни «Вступ до спеціальності» на тему проектування комп’ютерних ігор для 50 студентів 1-го курсу спеціальності «Комп’ютерні науки» та 15 студентів «Програмна інженерія». Лекції були присвячені Erasmus+KA2-проекту “GameHub: университетсько-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні”.

Блажко О.А., доцент кафедри системного програмного забезпечення (СПЗ) і кафедри інформаційних систем, розповів студентам про проект GameHub, розглянув класифікацію комп’ютерних ігор, приділивши увагу типам людино-комп’ютерного взаємодії.
Марулін С.Ю., к.т.н., старший викладач кафедри СПЗ, розповів про нейрокомп’ютерні інтерфейси на основі електроенцефалографії з використанням технологій NeuroSky, Emotiv Insight і Emotiv EPOC, які дозволяють людині взаємодіяти з комп’ютером через сигнали кори головного мозку. Луговський В.А., студент 4-го курсу групи, продемонстрував процес навчання Emotiv Insight.
Луговський В.А. і Іванченко Є.В, студент 2-го курсу групи АІ166, представили роботи з програмування OSVR-шоломів віртуальної реальності, доповнених сенсорами розпізнавання руху тіла людини Kinect і рук людини Leap Motion в інструментальному середовищі Unity 3D.

Все представлене обладнання буде доступно студентам в лабораторії GamLab, створеної відповідним проектом GameHub, що дозволить студентам створити оригінальні способи спілкування людини з комп’ютером в ігровому і неігровому напрямку.