Як вже повідомлялося в новинах (http://opu.ua/news/1236), з 25 по 27 квітня в ОНПУ успішно пройшла шоста міжнародна наукова конференція студентів та молодих вчених “Сучасні інформаційні технології 2016”.
Впродовж багатьох років конференція є майданчиком для:
– демонстрації результатів молодих науковців;
– освітніх заходів з ознайомлення студентів із сучасними інформаційними технологіями.
Тому на початку конференції було представлено пленарні доповіді провідних фахівців і викладачів університетів, останні три з яких присвячені проекту Erasmus+KA2 “GameHub: університетсько-підприємницька співпраця в ігровій індустрії в Україні” (номер 561728-EPP-1-2015-1-ES–EPPKA2-CBHE–JP), а саме результатам навчальної зустрічі, яка відбулася в Університеті Деусто (Іспанія) в період з 11 по 15 квітня 2016 року (http://ics.opu.ua/news/1256)
Відомо, щоб комп`ютерна гра перетворилася у продукт, який користується попитом серед споживачів, в процесі створення гри необхідно залучати фахівців з таких напрямів:
– сценарна майстерність та режисура анімаційних фільмів;
– дизайн людино-машиної взаємодії;
– комп`ютерна графіка та звук;
– програмування;
– маркетинг комп`ютерних ігор.
Тому цей процес в багатьох університетах світу вже використовується як інструмент мотивації школярів та студентов, які полюбляють грати у «несерйозні» ігри, до вивчення «серйозних» дисциплін із вказаних напрямів.
Пленарна доповідь містила презентації з описом:
– проекту GameHub ( доповідач Блажко О.А., доцент кафедри системного програмного забезпечення);
– інструментального середовища MakeWorld (https://makeworld.eu) для компетентнісного навчання молодших школярів основам STEM-дисциплін (Science, Technology, Engineering, Math) (доповідач Рувінська В.М., доцент кафедри системного програмного забезпечення);http://gamehub-cbhe.eu/wp-content/uploads/2016/06/InfoDayOdessa4.jpg 249w" sizes="(max-width: 249px) 100vw, 249px" width="249" height="168">
– інструментального середовища WiMi5 (http://wimi5.com) для візуального конструювання Web 2D-ігор з автоматичним створення програмного коду на основі HTML5, CSS3, Javascript, який зберігається на Chrome Web Store з можливістю подальшої монетизації ігор (доповідач Антонюк В.В., ст. викладач кафедри комп`ютерних інтелектуальних систем і мереж).
Серед присутніх на конференції було проведено анкетування за темою індустрії створення компьютерних ігор. Окремі результати обробки 74 анкет представлено на фотографії у вигляді статистики: знання студентами мов програмування, використання ними графічних середовищ, їх попереднього знайомства з процесом створення ігор та їх оцінки власної перспективи майбутнього працевлаштування в цій галузі.
Команда GameHub-проекту запрошує викладачів та студентів до майбутньої співпраці!